fredag 9. oktober 2009

Frustrert!!

Hva i alle dager skal vi med "ubehandlet" panel????Det er noe av det værste jeg vet..Og med ubehandlet mener jeg selvfølgelig ikke hvit malt;)
I halve stuen vår har vi rundtømmer på veggene..Det er jo fint det..men det er ikke hvitt!!!
Og jeg klarer bare ikke like det..Ødelegger alt her.
Dere tenker sikkert "Jøss,hva er problemet?Kan du ikke bare male?"
Joda det kunne jeg jo gjort,hadde ikke mannen min hatt en mening om det! Jeg får stort sett gjøre som jeg ønsker med ting og tang i dette huset..men ikke kul om jeg får male de veggene...Hva er det med mannfolk og panel??Grøss!

1 kommentar:

Rådyrveien sa...

Nei, hva er det med dem?? Har en selv som syns ubehandlet panel er så fint. Grøss!
Var så dum å gå med på å lage brystning på kjøkken, gang og soverom og hele vegger i trappegangen. Det var jo greit da, men ikke nå lenger. Det er vanskelig å forstå for mannebeinet. Hmfr...!
Er nok bare et tidsspørsmål før Hildemor tar penselen i egen hånd, tenker jeg. :)
Ha en flott lørdag!