onsdag 3. juni 2009

Andreas har flyttet inn på eget rom

I april ble Andreas 1 år=) Da syns vi at han kunne få sitt eget rom.Så utrolig koselig å styre på der inne..med maling og fixing=) Veggene var lyse gule før.Men heldigvis er det strier så det var fort gjort og male over med hvitt.Listene og vinduskarmene var ikke malte så det måtte litt hvitmaling til der og:)
En liten tavlevegg fikk han også.
Den blå gyngestolen er en Jæren stol. Den hadde jeg når jeg var liten.Bokhyllen har den flinke mannen min laget og jeg prøvde og male den i samme farge som Sebra sengen. Teppet på sengen er det min tante som har laget til Andreas.Hun er så utrolig snill og veldig flink=)














3 kommentarer:

Irenes verden sa...

Ja gleder meg veldig til å trille tur! ;) Strikkingen skal vi vel også klare å få en ordningpå, men kan ikke så mye mer enn akkurat bittelitt!! ;) kjempe stilige bilder! tror kanskje vi må lage en sånn tavlevegg til ca-ma og!! :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Den lyseblå stolen var kjempesøt! Er sengen også gammel?

Anette {foreldremanualen} sa...

He he, nå leste jeg litt lengre ned her hvor du har den fra! Den minner veldig om en seng bestemoren min hadde da jeg var liten... :-)