fredag 5. juni 2009

Sitter her og drømmer litt



Det er så utrolig mye flotte ting jeg kunne tenke meg å kjøpe til hjemmet. Sånne små klassikere som du har livet ut. Det vil si noe er du nødt til å ha hele livet på grunn av prisen på tingene=). Skulle jeg ramset opp alt jeg hadde lyst på hadde jeg måttet sitte her utrolig lenge, men skal vise dere noe av det jeg en dag skal kjøpe!

Se bare på disse utrolig søte dyrene.Apen,bjørnen og elefanten..Kjøper du 1 eller alle 3 er det noe du alltid kan ha og du kan gi de videre til barna for eksempel. Klassikere!!Disse kan du finne i nettbutikken her.





































Klokken skulle jeg også veldig gjerne hatt.
Her vises den i rødt.Noe som er helt feil farge.
Måtte hatt den i valnøtt.Da er den finest.
Nettsiden er denne.

Ingen kommentarer: