lørdag 6. juni 2009

Litt til barnerommet.


Det er så utrolig koselig å se på ting til barnerommet.Det er så utrolig masse flotte ting.
To av merkene jeg er veldig glad i er Sebra og Oliver furniture. Sengen som Andreas har er fra Sebra.Har lagt ut bilder av den før. Bokhyllen som han har på rommet sitt er inspirert av den bare at det er pappaen hans som har laget den.Mye koseligere å ha noe som han har laget.
Har funnet ett bord og stol sett fra Sebra som han skal få på rommet sitt.
Jeg fant også ett annet bord og stol sett som var utrolig fint.Bildet nr 2.Det fant jeg her.
Det heter uni star.

Disse hyllene er utrolig stilige.



2 kommentarer:

perler på en snor sa...

Helt enig, hjemmelaget er VELDIG koselig:)
Takk for den barne-paradis linken:) Jeg har så lyst å kjøpe den stumtjeneren fra kids koncept til jentene mine. Ha en god natt:)

Irenes verden sa...

Jeg gleder meg også til i kveld! kommer bort rundt halv ni... Mannen skal trene til den store brannmann testen kl 19 men han lovet å være hjemme igjen rundt 8!!!